Report z vánočního Extendedu od Dravyho_Stroje

19.12.2009 20:32

Dobrý den a příjemné čtení, připravil jsem si pro vás report z vánočního extendedu v Přerově. 

Ráno jsem si trochu přivstal, abych stihl pustit naplno topení a uvedl klub do provozuschopného stavu.  Hráči se začali scházet již poměrně brzo a já jako spoluorganizátor jsem si ani nevšiml, jak ten čas rychle ubíhá. Ještě chvíli jsme počkali na poslední opozdilce s decklistem a turnaj mohl začít.

Doran Rock - Jan Gybas
1    Forest
1    Plains
1    Swamp
4    Temple Garden
2    Overgrown Tomb
4    Verdant Catacombs
4    Marsh Flats
1    Murmuring Bosk
1    Oran-Rief, the Wastwood
3    Treetop Village
   
4    Birds of Paradise
4    Kitchen Finks
3    Eternal Witness
4    Doran, the Siege Tower
2    Loxodon Hierarch
3    Wilt-Leaf Liege
   
1    Thoughtseize
3    Duress
4    Path to Exile
3    Nameless Inversion
3    Putrefy
1    Mortify
1    Sword of Fire and Ice
2    Profane Command

Sideboard:
4    Pithing Needle
3    Gaddock Teeg
4    Ethersworn Canonist
4    Ravenous Trap

Tak jako na každý extended, tak i na tento jsem si vzal svou verzi Doran Rocku.  Na rozdíl od nejčastěji viděného rocku nehraji ani Tarmogoyfy, ani Tidehollow Scullery. Navíc mám naopak Wilt-Leaf Liege, Eternal Witness a jako chuťovku jeden Sword of Fire and Ice.  Balíček je v základu hodně dobře připraven na Zoo, ostatní balíčky řeší sideboard. A nyní již hurá na samotný turnaj:

První kolo a Aleš Kovařík s Doran Rockem.

Nemusím ani moc spekulovat o tom, co Aleš hraje, protože dva dny předem jsem s ním konzultoval jeho decklist. Mirror nemám moc rád, zvlášť když vím, že s Dark Confidanty a Tarmogoyfy má agresivnější verzi než já. Prohraji hod kostkou a soupeř ukazuje Thoughtseize. Ujistí mě, že Wilt-Leaf Liege není zrovna ideální karta na zahození, vybírá místo něj wittnessku a předává kolo. Já ve svém kole odpovídám Duressem a zahazuji Maelstrom Pulse. Druhé kolo přináší Tarmogoyfa, na kterého odpovídám inverzí. Aleš pokládá další goyfy a já na ně již musím odpovídat Path to Exilem. Mám víc zabíjení než soupeř a hra se pomalu posouvá do topdeck módu.  Situaci vyřeší až moje Eternal Wittness, která vrací Command z hrobu a ten o kolo později ukončuje hru. Druhou hru soupeř mulliganuje a moje Thougtseize mu napoví, že na ruce mu zůstanou země, path a command. Já moc zemí nemám a hra probíhá draw and go stylem. Aleš pokládá Confidanta, přidává do tlaku a sráží mě na 8 životů. Zachrání mě až druhá wittneska, která vytáhne sestřičku z hrobu a path to exile na soupeřova Tarmogoyfa. Mám Dorana a dost blokerů na to, aby Aleše zabil vlastní Confidant. Dolíznu Command, který se postará o zbývající 4 životy soupeře.
2-0.


Druhé kolo a Martin Janečka s fritkou.

Úvodní ruka není nic moc, a po mulliganu nechávám 2 fetchky, Thoughtseize, Duress, duál a command. Opatrně hraji fetch pro Swamp a Duress. Soupeřova ruka ukáže hory a blesky, takže jsem byl rád, že jsem sadomasochistickým choutkám typu fetch, duál a thoughtseize nepodlehl. Soupeřova hra je naprosto monotónní  - blesk, blesk, blesk a já při nedostatku potvor umírám. Nic moc mi to na náladě nepřidá, takže jsem rozhodnutý nechat pouze ruku s finksem, nebo rychlovku doran s liegem. Přemýšlím co nasidovat místo ničení a volba tentokrát padá na Aethersworn Canonistu. Jsem zvědavý, jak na něj soupeř zareaguje. Ten překvapivě artefakťáka nestřílí a tak soupeři postupně píšu 15-8-3 -0. Třetí hru byl soupeř se dvěma Hellsparky hodně agresivní po zemi, ovšem Doran dokáže být taky hodně rychlej tlačák a soupeřovy životy letí dolů 20-15-8-0.
2-1.


Třetí kolo a Honza Strašák se stormem.

DCI reportér mě opět nepotěšil, protože když jsem hrál s Honzou extended naposledy, tak hrál Dorana jako já. Ruku mám s jednou zemí, takže automaticky mulligan. Nechávám ptáka s finksem, pathem a doufám, že mi přijde víc zabíjení než mu příšer. Jaké bylo mé překvapení, když Honza položil Mountain a předal mi kolo. Pták přežil a já tuším nějakou zradu. Rozhodnu se, že nejlepší bude soupeře zabít dřív, než on mě, a v ideálním případě se vůbec nedozvědět, jaký způsob smrti si pro mě nachystal. Tento plán se dařil poměrně dobře, mám 24 životů, Honza 6, netváří se zrovna nadšeně a pořád počítá. Nakonec prozradí, že mě nezabije, rozjíždí kombo, poklízí stůl a předává kolo. Já jen ukážu Command a můžem jít na další. Druhou hru pokládám druhé kolo Gaddocka a Honza si klepe na čelo, co jsem to nasidoval. Pořád je ale lepší 2/2 za 2 many, než zabíjení bez cíle . O chvíli později Liege a Gaddock jede za 4. Fetchka ukáže Canonistu na vrchu knihovny, takže se ani nedivím, že čtvrté kolo dostávám tolik damage, že to ani nedokážeme spočítat. Třetí hru si bere na starost Doran, který s vydatnou podporou Duressu a Thoughtseize zašlape Honzu do země klasicky 20-15-10-5-0.
2-1.

Čtvrté kolo a Adam Haken s jeho Scapeshiftem.

Pokud jsem s někým nechtěl hrát, tak je to Adam. Ne že by to bylo jeho balíčkem, se kterým je to celkem vyrovnané, ale tím, jakou na něj mám smůlu. I kdyby nás bylo na turnaji sto, tak se vsadím, že se potkáme. Oba máme 9 bodů a já navrhuji remízu, kterou Adam po krátké kalkulaci přijímá. Konečně si můžu dát kafe no.2 a uvést se do provozuschopného stavu před dalším kolem.

 

Páté kolo a Ctibor Hošek s Rubin Zoo.

Ctibor hraje Rubin Zoo s modrou na Bant Charmy.  První hru si nechávám jednu zemi a začínám discardem na Bolt, abych ochránil ptáčka ve druhém kole. Plán se mi daří až do chvíle, kdy Ctibor na konci kola zafetchuje se slovy „a teď si musím dolíznout blesk.“ Abrakadabra a Punishing Fire je na světě. Jsem sám se sebou spokojen, jak dokážu soupeři snímat knihovnu a s klidem ničím kočku inverzí. Ctibor má málo zemí, do tlaku taky moc nejde, a tak mu alespoň trošku pomáhám fetchkama. Podaří se mi zahrát Wilt-Leaf Liege a Ctibor nemá dostatečný počet man, aby mi jej dokázal Punishing Firem zabít. Kolouch je zabiják a Command z vršku byl už jen třešničkou na dortu. Ctibor siduje a já mám neblahé tušení, co to asi bude. Nechávám ruku s Putrefou, dvěma Pathy, duressem a treetopkou. Hned od začátku hledám jen basic landy, protože Blood Moon by mě rozhodně nepotěšil. Zahrávám duress a vidím Baneslayer Angela. Přehodnocuji plány na použití zabíjení a nechávám se sjet na 12 životů. Ctibor to má lepší po všech stránkách a já potřebuji nápad. Ten přichází společně s Loxodon Hierarchem, který mě vrací na lepší čísla s možností blokování. Ctiborův baneslayer je pořád na ruce, mě zbylo jen jedno ničení a přerostlý relikviář se moc hezky netváří. Předávám kolo a Ctibor posiluje knighta. Špatně však obětoval zemi, červenobílá fetchka nenašla Plains, ale Mountain. Ctibor je na čtyřech zemích a nemá ani druhou bílou na Baneslayera. Bílou zemi nelízne a předává kolo. Lížu Thoughtseize, discarduji anděla, používám poslední zabíjení na relikviáře, jedu za 4 a příští kolo vyhrávám. 
13 bodů znamenalo první místo a já mohl být spokojen. Balíček chodil velmi pěkně a už se nemůžu dočkat, až si jej zase zahraji.

 

Na závěr bych chtěl poděkovat všem hráčům za vynikající atmosféru a dobrou náladu, také Vám, že jste vydrželi číst až sem, a popřát mnoho nejen magicových úspěchů v příštím roce.


S pozdravem,

Jan „Dravej_Stroj“ Gybas
Magic klub Přerov

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode