Report z PCD bitvy od Skotyho

09.03.2009 20:10

Je 8.3.2009, půl desáté ráno. Půl desáté a já chtěl vstávat nejpozději v půl deváté. Budí mě sms od Frosta, zdali dojdu na turnaj. Samozřejmě, že dojdu, tedy pokud to stihnu. Po velmi rychlé snídání opouštím domov a svižnou chůzí vyrážím ke klubu. Dorážím za pět minut dvanáct (popravě bylo za 5 minut deset) a popadám jedno z PCD, které se válí na stole. Do oka mě padl bílo-zeleno-modrý Bant. Plný očekávání rozbaluji balíček a po chvíli se dostávám k boosteru. Modlím se za nějakého Noble Hierarcha nebo alespoň Path to Exile. Žádnou z těchto karet tam bohužel nenacházím, a tak je mi útěchou alespoň Volcanic Fallout. Po mírných úpravách je můj Bant připraven ke hře.

 

1. kolo aneb kdo ještě neporazil Ctibu má teď šanci

 

Jako prvního soupeře jsem vychytal jednoho z nejzkušenějších hráčů z klubu, Ctibora. Vyrukoval na mě se svou upravenou Nayou, kterou předělal na 5-barevný Domain deck. První kolo se neslo ve velmi vyrovnaném duchu, případné soupeřovy útoky jistil mocný Giltspire Avenger a pomalu jsem začínal dorážet na soupeře. Jenže chybou jednoho mého útoku a Ctiborovy příšery, umožňující regeneraci příšer s power 5 a vyšší, klesám k zemi poražen. Avšak nevzdávám se, ještě pořád nad ním můžu zvítězit. Druhé kolo Ctibor předvedl to nejlepší z Nayi a klesám poražen 2:0.

 

2. kolo aneb když ne Ctibora tak aspoň Gyba

 

Po rozlosování druhého kola nemohu věřit vlastním uším. Čeká mě další hráč a to "Dravej_Stroj" Gyb, další zkušený hráč a další Naya. První kolo, díky dlouhé absenci jiné landy než planiny, prohrávám pod tíhou mocných příšer, ale do druhé hry vyrážím s hlavou vzhůru. Začínám a do začátku kvalitní ruka. Pomalu ale jistě klovu do Gyba létající potvorou, patřičně podpořenou schopností exalted. Po chvíli je stav 1:1 a začíná třetí hra. Poslední hra s Gybem se nese v podobném duchu jako předchozí a Gyb odchází poražen 2:1. Nicméně toto střetnutí nás oba dva donutilo předělat své balíky. Já jsem přidal karty hledající potřebné landy a Gyb svůj balík předělal na tvrdé aggro, a podle všeho i velmi účinné, jak se v pozdějších hrách ukázalo.

 

3. kolo – Jund

 

Jako protivníka do 3. kola chytám hráče, kterého neznám, a Jund (který také neznám). Plni očekávání začínáme hru. Jak jsem v průběhu hry zjišťoval, stálo proti mně velmi tvrdé aggro a také velmi zkušený hráč. První hru, a vůbec i všechny následující, ovlivňují příšery s protekcí na barvu, jakou mají soupeřovy potvory. U soupeře jsou to potvory s protekcí na bílou a na mé straně bojují příšery s protekcí na černou, což je ale bohužel nezachránilo od Inicineračky. První kolo, po velmi vyrovnané hře plné zvratů, vyhrávám. Druhá hra se už pro mě nevyvíjí tak dobře a odcházím s porážkou. Nyní je stav 1:1, buď všechno, nebo nic. Začínám a ruka vypadá snesitelně. Zezačátku soupeře krotím pacifismem, ale pak na mne vyskočí ve 3. kole 4/3 a hned poté 4/4 a jsem zahnán do defenzívy. Nicméně se držím velmi dlouho a chvíli to vypadá, že bych i mohl situaci zvrátit. Nicméně smah za 5 damage do mé klíčové potvory ukončuje mé iluze o výhře. Porážka 2:1

 

4. kolo – Esper

 

Ze 4 kola mám docela strach. Bojím se toho, že nebudu mít dostatek blokerů na to, abych dokázal poblokovat vzdušnou armádu Esperu. Avšak, jak se ukazuje, mé obavy jsou marné. Pomocí enchantů propůjčujících létaní a dobře mířeného unsummonu brzy vyhrávám. Druhá hra kola se pro mě nese snad ještě v lepším duchu pro mě, a tak během 10 minut je pro mě 5. kolo minulostí. Odcházím s pocitem zadostiučinění pozorovat ostatní hráče.

 

5. kolo – Bant, aneb kdo z koho?

 

Pokud by se mi dobře dařilo, měl bych ještě šanci dostat se do finále 4 hráčů hrajících o ceny. Avšak jako soupeře jsem dostal „kolegu“ s Bantem. Je to soubor o to, kdo udělá větší potvoru a kdo koho více šlahne. První kolo začínám, avšak soupeř začíná uplácet mé potvory pomocí Gwafy Hazida. Čekám na to, až i mě dojde Gwafa Hazid, abych své potvory vysvobodil, a mezitím pomalu klovu do soupeře pomocí Deft Duelisty. Po příchodu Gwafy na ruku a jeho vyložení s následnou cestou na hrob útočím tak, jak to Bant nedělá, vším. Avšak tento útok přináší stav 1:0. Druhé kolo pomocí dvou dobře mířených pacifismů a nedostatku landů (že já blbec nevzal muligan!) prohrávám. 1:1, stav nanejvýš znepokojivý. Buď souboj o ceny, nebo nic. Třetí kolo je vskutku soubojem o větší potvoru a dvě rány za 5 od nosorožce jen přispívají k mé porážce. Tak tedy nic.

 

Snad jistou satisfakcí mi je, že můj soupeř z 5 kola se na boj o ceny nedostal, skončil totiž pátý. Ale turnaj hodnotím kladně, zahrál jsem si, zasmál jsem se a příště přijdu zase. A toho Ctibora už vydrtím ]:->

 

Tomáš "Skoty" Kašpárek

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode