Report z lednového Extendedu od Koviho

27.01.2011 19:21

 

Zdravím. Většina lidí mě zná, nebo měli tu čest mě někdy potkat na turnaji. Ale ty co mě neznají (a to je dost nemožné :D se představím). Jmenuji se Aleš Kovařík - pro všechny Kovi. Je mi 18 let, magic jsem začal hrát zhruba v 7 třídě na základní škole, ale nějak vážně (objíždění turnajů, první úspěchy) až prváku na střední škole. Pocházím z Letonic (pokud má někdo zájem najdě te si to na mapě :D, ale všichni mě berou jako Vyškováka). Dost představování, jdeme rovnou k věci, kvůli které jste začali číst tento report :)

 

Můj report začíná zhruba v pátek večer, když jsem se vracel domů od kamaráda, u kterého jsme testovali balíčky na zítřejší turnaj. Původně jsem chtěl hrát Fauna Shaman Nayu, ale na testingu jsem moc nepochodil, neměl jsem ani moc štěstí. Nikdy jsem nezahrál Birds of Paradise nebo Noble Hierarcha v prvním kole, a to jsem jich hrál 7 celkem, Fauna Shamany jsem si taky nelízal a můj Bloodbraid Elf cascadoval pravidelně již zmíněné ptáčky a nobly. Tímto rozladěn jsem začal uvažovat o jiném decku, promýšlel jsem různé varianty a nakonec mi zbyli UW Control, 4C Control a Jund, který jsem vyřadil celkem okamžitě. Je to velmi dobrý balíček, ale je celkem o štěstí na Cascade. 4C Control jsem vyřadil hned po Jundu, protože jsem čekal docela dost fritek, a s ní se 4CC moc nekamarádí. Zbylo mi tedy UW, které mi doporučoval i můj kamarád Dominik Mašík. Nakonec mi i UW přišlo nudné svou stategií při hře: bráníte se, bráníte se, něco zrušíte, přijde Sun Titan a vyhrajete. Ano, je to dobrý deck, ale mě by to zřejmě nebavilo, takže jsem byl zpět na začátku a nevěděl co hrát. Cesta autobusem je dlouhá, DNB ve sluchátkách má dobrý rytmus, a tak začínám přemýšlet o decku. Po chvíli mě napadne balíček v barvách Esperu (UBW). Nejdřív to vypadá tak, že chci hrát všechny titány v dostupných barvách, ale pak se dopracuji k myšlence Mimic Vat decku. Tahle myšlenka se mi líbí a držím se jí, večer doma postavím balíček a jdu spát.

 

Finální verze decku :

 

4x Reflecting Pool

3x Arcane Sanctum

2x Vivid Creek

2x Vivid Marsh

1x Vivid Meadow

3x Sunken Ruins

2x Mystic Gate

2x Darkslick Shores

2x Island

2x Swamp

2x Plains

 

4x Fulminator Mage

3x Wall of Omens

3x Mulldrifter

2x Grave Titan

2x Shriekmaw

1x Sunblast Angel

1x Wurmcoil Engine

 

4x Cryptic Command

3x Mimic Vat

3x Mana Leak

3x Esper Chram

3x Smother

2x Jace, the Mind Sculptor

2x Day of Judgment

 

Sideboard:

4x Duress

3x Lone Missionary

3x Stillmoon Cavalier

2x Memoricide

2x Glen Elendra

1x Celestial Purge

 

 

Ráno se probudím a zjistím nemilou věc,že jsem trošku zaspal - je 6:00 a autobus odjíždí v 6:12. Rychle se obléknu, věci mám sbalené, co chybí to dobalím - je 6:07, v  hlavě si spočítám jednoduchou rovnici (cesta od domu k zastávce je 4 minuty a 30 vteřin + počítám s tím, že autobus bude mít zpoždení, kolik a jestli vůbec (to je ta neznámá). Přijdu na zastávku a za 20 vteřin se už vezu (lucky bastard :)). Ve Vyškově si jdu na nakoupit a vydám se směrem na vlakové nadraží, kde máme s klukama sraz. O půl osmé jsme kompletní : Já, Mira Stehlík (Faerie), Jiří Němec (BR Fritka), David Plhal (Jund) a Martin Wenzl (Naya). Cesta do Přerova uběhne celkem rychle, moc se nezdržujem a jdeme rovnou do klubu, kdy po cestě potkáme posledního člena naší výpravy Rudu Wolfa (UW Control). V klubu sepisujem decklisty, kdy někteří se snaží sehnat na poslední chvíli karty do decku a tak panuje to klasické šílenství před turnajem :). Pairingy pro první kolo jsou hotové a jdeme na to …..

 

1.Kolo : Jiří Němec (BR Fritka)

 

S Němou se známe, oba víme co hrajeme a tak jdem rovnou na věc. Něma hodí vyšší a vybere, že začne, já nechám. Soupeři se ovšem úvodní ruka nelíbí a tak si dá mulligan, opět je ruka zlá, jde znovu a na pěti nechává. Začíná Goblin Guidou, já položím zem a nechám hrát. Soupeř nehraje nic, já položím zemi a hraji Wall of Omens. Soupeř jede a po vyložení třetí země se na mě řítí Hell´s Thunder. Já také dám třetí land a hraji Fulminator Mage, který ničí soupeři zemi. Totéž opakuji I další kolo, po kterém pokládám Mimic Vat. Soupeř je stále pasivní a pouze přidá zemi. Já ve svém kole zahraji Shriekmawa za evoke cenu, zacílím Goblin Guide a dám si ho do Mimic Vatu. Soupeř opět jen položí zemi a nechá mě hrát. Ve svém kole dám šestou zemi a Grave Titána, soupeř lízne a vzdává

 

Side in : 3x Stillmoon Cavalier (Demigod, Figure), 3x Lone Missionary, 1x Celestial Purge

Side out : 2x Jace,2x Day of Judgment,1x Titan,2x Fulminator

 

V druhé hře nechám celkem slušnou úvodní ruku kde jsou dvě země. Soupeř začne Goblin Guidou, já zemí, soupeř dá Figure of Destiny a útok, já nemám zemi a předám kolo. Něma na konci dělá z Figurky 2/2, ve svém polož Hellspark Elementála, útok vším, a mě opět nedochází země. Soupeř ve svém dělé z Figurky 4/4 a já vzdám.

 

Třetí hru začnu já první bytostí v 2 kole, a tou je  Lone Missionary. Soupeř položí Figurku, na ni mám ve svém kole  Shriekmawa za evoke, soupeř dá Guidu, která se mění s Missionářem, položím 4 zemi a nechám hrát. Hell´s Thender dostává Cryptic Commandem a já můžu hrát. Dám za plnou cenu  Mulldriftera, soupeř z hraje Hellspark Elementála a já ve svém titána co dostává 2 Lightning Bolty. Soupeř vytahuje Hellspark Elementála z hrobu a sráží mě na 18 životů. Zombie tokeny a Mulldrifter se nebojí útočit a do konce hry se už ze soupeřové strany nestane nic zajímavého. Vyhrávám 2:1

 

 

 

2.Kolo : Ondra Mašík (Monored fritka)

 

Hodíme si o to, kdo začne. Ondra hodí 6, já také, Ondra opět 6 a já ho následuju, tak to zkusíme po třetí, kdy Ondra hodí 1 a já 2, takže začnu. Ondra si dá mulligan, já ruku nechám. Položím zem a nechám hrát, soupeř k zemi a přikládá Goblin Guidu do tlaku za 2. Já položím zemi a nechám hrát, soupeř se fečne a zkouší Tattermunge Maniac. Na kterého mám ovšem Mana Leak, tak jede za dva a po útoku přiloží ještě Figure of Destiny. Já položím zem a Figurku pošlu do výslužby pomocí evoke  Shriekmawa. Soupeř ke guidě přidá Hell´s Thendera, jede za 6 a já jsem hned na 10ti životech. Položím zem a nechám hrát, soupeř hraje dalšího  Hell´s Thendera z ruky, načež můj Cryptic Command tapne obě bytosti a lízne mi kartu (Wurmcoil Engine). Odtapnu se, položím šestou zemi a sesílám Wurmcoilu. Ondra na mě pošle už třetího Hell´s Thendera a nechá mě hrát, tak každé kolo jezdím Wurmcoilí a moje životy se zastaví na 17, když Ondra vzdá.

 

Side in : 3x Stillmoon Cavalier,3x Lone Missionary,2x Glen Elendra Archmage,1x Celestial Purge

Side out : 4x Fulminator Mage,2x Day of Judgment,2x Jace, the Mind Sculptor,1x Grave Titan

 

Ondra začne hned mulliganem, já nechám. Ondra není se svou rukou na 6 kartách zrovna spokojen ale nechá, položí zemi a předá kolo. Já udělám to stejné, Ondra zahraje fečku a opět nechá hrát, já po vyložení země hraji Lone Missionary a předám kolo. Ondra třetí zem a opět nic, já bohužel nemám třetí zem tak nechám hrát, Onřej hraje čtvrtou zem a pokládá Koth of the Hammer, použije jeho první abilitu a útočí na mě 4/4 zemí, na kterou je připravený Smother. Ve svém kole líznu a nemám zase třetí zemi, tak jen útočím do Kotha. Ondřej opět použije první schopnost a útočí 4/4 zemí, na kterou mám opět smother. Jedu, líznu a doufám v zemi. Země to není, ale je to už třetí Smother :). Znovu útočím do Kotha, Onřej ve svém po třetí udělá stejný proces, který má už potřetí stejný výsledek a už třetí Mountain končí v hrobě. Teď následuje chvíle nadávek ze soupeřovy strany a já jsem na tahu. Konečně mi dojde třetí zem a zabijím útokem Kotha, Onrdra ve svém vyloží Figure of Destiny a Tattermunge Maniaca, já položím čtvrtou zemi a 2x evoke Shriekmawa soupeři vyklízí stůl. Dalších 5 kol se z Ondřejovy strany nic krom poládání zemí neděje. Já ovšem lížu země a postupně hraji Wall of Omens, Stillmoon Cavalier, Grave Titan. Vyhrávám tedy 2:0 a Ondra mi ukáže jeho ruku kde jsou další 3 země k jeho asi 7 vyloženým...

 

3. Kolo : Martin Wenzl (Naya)

 

S Martinem máme společně karty, tak se dohodneme na remíze. Oba máme 2 výhry, tak nám stačí vyhrát jednou ze dvou kol a jsme v Top8. Během 3 kola se obědná jídlo a naše dodávková služba Mara Augustin ho do 15 minut přinese :).

 

4. Kolo Ruda Wolf (UW Control)

 

Ruda je známý tím, že ať hraje, co hraje, tak má strašné štěstí a neuvěřitelné top decky ve chvílích, kdy to potřebuje nejvíc.

 

Vyhrávám hod kostkou a začnu. Hra probíhá ve stylu “land and go,” první spell je Wall of Omens ze strany soupeře, já na to odpovídám ve svém sesláním Mimic Vatu. Opět se nic neděje, než na pěti zemích zkusím evoke Mulldriftera. Sopueř hraje Mana Leak, ale ten mám já take, Mulldrifter provede schopnost a hned jde do Mimic Vatu. Ruda ve svém položí Jace, the Mind Sculptora a hraje jeho 0 schopnost. Dvě kola děláme stejný process: Ruda použije Jaceho, já na konci jeho kola použiji Mimic Vat pro vyvolání Mulldriftera, a ve svém srážím Jaceho o 2 žetony. Když se mi ho podaří zabít, Ruda zkouší ve svém Oblivion Ring na můj Mimic Vat. Ring ruším Cryptic Commandem a ve svém kole hraji Grave Titána. Ruda je donucen zahrát Day of Judgment a já prohodím Titána za Mulldriftera v Mimic Vatu. Ruda nemá odpověď na Mimic Vat a Titán ho po třech kolech zabije

 

Side in : 4x Duress,3x Stillmoon Cavalier,2x Memoricide,2x Glen Elendra Archmage

Side out : 3x Wall of Omens,2x Shriekmaw,3x Smother,2x Day of Judgment,1x Sunblast Angel

 

Ruda začne zemí a nechá hrát, já dělám to stejné. Ruda položí Tectonic Edge a nechá hrát, já zem a také nechám. Ruda nemá třetí zemi, tak hraje Preordain, kde ale opět zemi nenachází. Já ve svém třetí zemi mám a hraji Fulminator Mage, který ho nechá hrát jen na Tectonic Edgi. Ruda ve svém už zemi má ale je to Celestial Colonnade, takže se zase nemusím bát žedné reakce z jeho strany. Ve svém položím čtvrtou zemi a hraji druhého Fulminatora, opět je soupeř na Tectonic Edgi. Ruda však lízne Island a nechá hrát, já jen položím zem a jsem pasivní. Ruda lízne Mystic Gate a pokládá Kitchen Finks, který projde. Já ve svém Mimic Vat, Ruda přidá dalšího Kitchen Finkse a začíná na mě útočit. Mám 17 řivotů, ve svém opět nic nehraji, Ruda jede za 6 a já mám 11. Ve svém kole zkouším Jace, the Mind Sculptor, ale ten dostane Mana Leakem. Ruda mě srazí ve svém na 5 životů a já to už nevidím moc dobře. Líznu si a mám novou naději - je to Stillmoon Cavalier. Zahraji ho a čekám. Soupeř mi potvrdí, že je tam, ve svém se rozjede Kitchen Finksy a já jednoho Cavalirem zabiju, hned si ho beru do Mimic Vatu a mám 3 životy. Ve svém kole si líznu Cryptic Command a nechám hrát Rudu, který neútočí. Já na konci kola povolám Finkse a navyšuji svoje životy na 5, ve svém útočím Finksem a předám kolo. Ruda se pokusí o Jaceho, já zahraji Cryptic. Do konce hry už Ruda nehraje nic a já ho zabijím Stillmoonem.

 

Mám 3:0:1 = jistá top8, i kdybych v posledním kole prohrál.

 

5. Kolo Jan Strašák (GW) 

 

Honza má 3:1:0 a stačí mu remíza do Top8, takže remizujem a já se jdu dívat na ostatní hráče co bojují o poslední místa v Top8.

 

 

Je po pátém kole a Top8 je jasná:

1.         Kovařík Aleš

2.         Volf Rudolf

3.         Strašák Jan

4.         Gybas Jan

5.         Mašík Dominik

6.         Dvorník Tomáš

7.         Němec Jiří

8.         Pěček Bronislav

 

 

Postupiji z prvního místa, což znamená, že hraji s člověk co postoupil z osmého a tím je Broňa Peček s Jundem.

 

Hodíme si o to kdo začne a vyhravám, tak začnu. Uvodní ruku nechám. Položím zemi nechám soupeře hrát. Ten mě následuje, v druhém kole poožím další zem a Wall of Omens, která mi lízne Mana Leak. Soupeř poží druhou zemi, která je taplá, já ve svám kole po vyložení třetí země ničím soupeři jeho druhou zem Fulminator Magem. Ssoupeř ve svém znovu vyloží taplou zemi a já mu je ve svém ničím druhým fulminatorem. Soupeř se ale celkem rychle dostane na tři země zpět a začne prvním kouzlem z jeho strany, a to Blightningem, na který mám Mana Leak. Ve svém položím jen další zemi a předám kolo, Broňa už má taky další zemi a hraje na mě Vengevinu, která mě sjede na 16 životů. Na konci kola zahraju Esper Charm, který mi lízne dvě země, ve svém líznu Shriekmawa a za plnou cenu s ním zabiju Vengevinu. Broňa položí Bloodraid Elfa, který na stůl vytočí Putrid Leeche a z hrobu povolá zpět Vengevinu. Na  Shriekmawa dostanu ještě Lightning Boltem a Broňa mě jede za další 4, když zeď blokne elfa. Ve svém kole položím Jaceho a využiji Brainstorm, ve kterém nacházím Cryptic Command. Položím zemi a ještě mi zbyde na zahrání Commandu. Broňovy útočníky v jeho kole tapnu a vrátím mu vyloženou Ravinu, Broňa mi aspoň zabije Jaceho Maelstrom Pulsem. Ve svém kole uklidím stůl Day of Judgmentem, Broňa položí zpět Ravinu a předá kolo. Zahraji Mulldriftera za plnou cenu, Broňa ve svém 2x Boggart Ram-Gang  + Vengevina z hrobu, Mulldrifter blokuje Vergevainu a já mám 6 životů. Ve svém kole položím Grave Titána, co mi přinese dva Zombie tokeny, Broňa ve svém kole útočí dvěma Boggart Ram-Gangy. Jednoho bloknu Zeombie tokenem a druhý dostane Smotherem. Já ve svém zaútočím a mám zase další blokery, Broňa má po líznutí dvě karty na ruce, tak mu je po líznutí nechám zahodit. Je to Pulz a Jund Charm, který hraje a dá 2 dmg do všech bytostí. Sjede mě na 2 životy, ale pak už já mám Cryptic Command na ruce, který ochrání jakoukoliv hrozbu z Broňovi strany a Grave Titan ho zabije.

 

Side in : 2x Memoricide,1x Glen Elendra Archmage

Side out : 2x Shriekmaw,1x Jace, the Mind Sculptor

 

Broňa začíná a hned v prvním kole mi zkontroluje ruku Duressem, který zahodí Mana Leak. Ve třetím kole dá Blightning, ve čtvrtém take. Oba prošli, takže nemám zrovna moc karet na ruce. Broňa útočí Ravinou, já na konci kola dávám Esper Chram a lížu dvě karty. Položím zemi a nechám hrát, Broňa opet zkouší útok s Ravinou, ale na ni už mám Smother. Lížu si Jaceho a dávám si Brainstorm, Jace hned nato umírá Lightning Boltem. Broňa hraje Anethermancera a já mám něco kolem 6 životů, ve svém položím Grave Titana. Broňa ve svém další Anathermancer a já jsem na 1 životě. Ve svém útočím Titánem a tokeny, Broňa blokuje Anathermancera a myslí si že mě zabije. Já mu však po útoku ničím Fulminator Magem jeho šestou zemi a on nemá na Unearth mancera, I kdyby měl zemi. Položí Putrid Leeche a nechá hrát. Já opět útočím a příštím útokem ho zabiju. Broňa řekne “No to je už asi konec, ještě si líznu” a z vrchu otáčí třetí Blightning  v této hře a zabijí mě. Já to kementuji slovy “To bych se pos**l” a jdem na hru třetí.

 

Začnu v druhém kole Wall of Omens a ve třetím pokračuju Fulminator Magem. Broňa položí Ravinu a nechá mě hrát, já dám Memoricide a přemýšlím. V ani jedné hře jsem neviděl Demigoda, můžu to dát na něj, nebo na Anathermancera, Bloodbraind Elfa a Fauna Shamana. Nakonec vybírám Anathermancera, který mi vadí nejvíc. Když prohlídnu soupeřovu knihovnu tak vidím, že Broňa tam opravdu Demigody má. V ruce má momentálně 3x zemi, Puls, Bolt a Blast (nemyslím si,že je na mě tak dobrý, ale když ho nechal jeho věc). Broňa opět položí zemi a nechá hrát, já to same. Broňa položí Putrid Leeche, ale ten dostane Mana Leakem. Já dám Grave Titána, na kterého dá Broňa Puls, do jednoho tokena dá Bolt a já ho jezdím po dvouch zraněních. Broňa lízne Vengevinu a začíná útočit, já bráním tokenem. Broňa přidá Bloodbraid Elfa do Lightning Boltu, já ve svém Mimic Vat a Mulldriftera za plno, který blokuje Vergevainu a jde do Mimic Vatu. Ve svém kole hraji Day of Judgment. Každé kolo 2 karty navíc a bloker co brání i vzduch otočí hru na moji stranu a já už celkem hladce vyhraji, protože Broňa už nemá karty na ruce a hraje z vršku.

 

Postupuji do Top4, kde mě čeká “Elfí muž” Honza Gybas s Monogreen Elfy.

 

Teď začíná soupeř a já vím,že to není zrovna nejlepší, protože jeho deck je hodně rychlý. V prvním kole po Gybově Mulliganu jde na stůl Llanowar Elfa a já můžu hrát. Položím zemi a jede soupeř. Gyb k Llanowarovi přidá dalšího manovače a zemi, já dám druhý land a předám kolo. Gyb zkusí Ezuriho, který dostane Mana Leakem. Ve svém dám Wall of Omens, Gyb hraje Garruka a otapne dvě země pro dalšího elfa, tentokrát Nissa’s Chosena. Já ve svém země, Gyb ve svém Wolfbriar Elementála se třema vlkama. Já si dám Jaceho, který sice lízne Day of Judgment, ale nemám ho za co zahrát a kopa bytostí s bonusem +3/+3 od Garruka mě přesvědčí, že jw čas se podívat do saidu :)

 

Side in : 2x Memoricide,3x Stillmoon Cavalier (tady chvíli přemýšlím a nakonec ho dám do mainu, protože umí létat a zabije soupeři Planeswalkery, kteří mi v této hře vadí)

 

Side out : 4x Fulminator, 1x Grave Titan

 

Začnu v 2 kole Wall of Omens, Gyb jako odpověď hraje Llanowara, já položím Stillmoon Cavaliera a Gyb proti němu pošle Garruka co udělá Beasta. Cavalír se v mém kole vznese a ničí pomalu Garruka, Garruk se obětuje za tým přidá další Beastii. Na stůl jde Garruk číslo 2, terý odtapuje dvě země a pošle dalšího elfa do bojiště. Já položím zem a v Gybově kole zahraju command. Tapnu mu bytosti a líznu, ve svém dám Grave Titana. Gyb jde “all in” a hraje všechny bytosti z ruky, Garruk už má zase 4 žetony a já musím hrát Day of Judgment. Gyb z vrchu Llanowar Elf + Beast, já položím Mulldriftrera. Beast útočí do mě a další Beast, ryba útočí do Garruka a zráčí ho na 2. Gyb a jeho armáda Bestií podpořená elfem se mě snaží zabít co to jde. Reaguji Smotherem na Beasta a jsem na 6 životech, ve svém zabiju Garruka, líznu další rybu co lízne další Smother. Ubráním se a ve svém hraji Jaceho, co zabijí poslední Bestii a nakonec vyhraje díky karetní výhodě hru, když mi lízne Wurmcoil Engine.

 

Ve třetí hře začíná Gyb a nechá, já si dám Mulligan. Na ruce mám Sunblast Angela a říkám si, že pokud se k němu dostanu, tak bych měl vyhrát. Gyb začně Llanowarem, druhé kolo dá dalšího a Arbor Elfa, já položím Wall of Omens, Gyb Garruka, odtapne dvě a hraje Nissa Chosena. Já nechám hrát, Overrun od Garruka mě srazí na 5 životů a na stole nemám nic. Gyb útočí ve svém přesně za 5, mě chybí ještě 2 many na Sunblast Angela, a nic co by situaci zvrátilo na ruce nemám. Měl to prostě pekelně rychlé :). Na vrchu knihovny po hře nacházím Day of Judgment :). Gyb vyhrává nademnou a nakonec i celý turnaj, který zakončí větou “Hajný je lesa pán!” :)

 

Celkově končím na 3.místě spokojený, protože jsem balíček hrál poprvé a fungoval skvěle. Turnaj se povedl, organizace jako vždy skvělá + donáška jídla až do klubu je k nezaplacení :).

 

Tak zase u příštího reportu z Přerova a nebo rovnou v Přerově na turnaji :) I ty se můžeš stát součástí reportu! :D

 

 

                                                                                                                      KOVI :D

 

Konečné pořadí turnaje:

 

1. Gybas, Jan

2. Volf, Rudolf

3. Kovařík, Aleš

4. Strašák, Jan

5. Mašík, Dominik

6. Dvorník, Tomáš

7. Němec, Jiří

8. Pěček, Bronislav

 

 

Decklisty:  

 

  1. Jan Gybas – Elves

8 Forest

4 Misty Rainforest

4 Verdant Catacombs

3 Oran-Rief, the Vastwood

1 Dread Statuary

3 Tectonic Edge

4 Llanowar Elves

4 Arbor Elf

4 Joraga Warcaller

4 Nissa's Chosen

4 Elvish Archdruid

3 Mul Daya Channelers

3 Ezuri, Renegade Leader

3 Wolfbriar Elemental

4 Garruk Wildspeaker

4 Nissa Revane

 

Sideboard:

3 Tajuru Preserver

4 Naturalize

1 Plummet

2 Gravity Well

1 Sword of Body and Mind

4 Leyline of Vitality

 

 

  1. Ruda Volf – UW Control

1 Misty Rainforest

4 Plains

4 Glacial Fortress

4 Celestial Colonade

2 Tectonic Edge

2 Mystic Gate

1 Arid Mesa

4 Seachrome Coast

4 Mana leak

2 Oblivion Ring

3 Sun Titan

2 Vendilion Clique

3 Path to Exile

3 Wall of Omens

4 Kitchen Finks

4 Cryptic Command

3 Jace, the Mind Sculptor

2 Day of Judgment

2 Preordain

2 Jace Beleren

1 Ratchet Bomb

 

Sideboard:

1 Frost Titan

1 Elspeth Tirel

1 Flashfreeze

2 Celestial Purge

2 Condemn

1 Day of Judgment

2 Spell Pierce

1 Deprive

2 Luminarch Ascension

2 Sunblast Angel

 

 

  1. Aleš Kovařík – UWB Mimic Vat

4x Reflecting Pool

3x Arcane Sanctum

2x Vivid Creek

2x Vivid Marsh

1x Vivid Meadow

3x Sunken Ruins

2x Mystic Gate

2x Darkslick Shores

2x Island

2x Swamp

2x Plains

4x Fulminator Mage

3x Wall of Omens

3x Mulldrifter

2x Grave Titan

2x Shriekmaw

1x Sunblast Angel

1x Wurmcoil Engine

4x Cryptic Command

3x Mimic Vat

3x Mana Leak

3x Esper Chram

3x Smother

2x Jace, the Mind Sculptor

2x Day of Judgment

 

Sideboard:

4x Duress

3x Lone Missionary

3x Stillmoon Cavalier

2x Memoricide

2x Glen Elendra

1x Celestial Purge

 

 

  1. Jan Strašák – GW Trap

4 Winbrisk Heights

3 Razorverge Thicket

3 Misty Rainforest

4 Verdant Catacombs

1 Murmuring Bosk

2 Stiring Wildwood

1 Mutavault

1 Sejiri Steppe

5 Forest

4 Noble Hierarch

4 Primeval Titan

3 Emrakul, the Aeons Torn

3 Baneslayer Angel

4 Birds of Paradise

4 Knight of the Reliquary

4 Summoning Trap

4 Nest Invader

4 Lotus Cobra

1 Iona, Shield of Emeria

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode