Report z dvojky od Martina "Winnera" Slezáka

12.05.2009 18:16

Ráno jsem vstal, provedl ranní hygienu, přichystal jsi svůj mocně nemocný balíček a vyrazil do malebného města Přerov. Po příchodu jsem uviděl Gyba, který byl jediný, co tam seděl a dělal si nějaký nesrozumitelný úkol do matiky. Pak začali přicházet další a další osoby. Nakonec dorazil Ctibor, který nám donesl ceny a turnaj mohl započít.

 

RB Blighting

 

1 KOLO

Soupeře jsem neznal a tak jsem byl nejistý, protože sem nevěděl, co hraje. Po hodu kostkou soupeř začínal. Po soupeřově první zemi Auntie’s Hovel mi bylo jasné, že to asi bude Blighting. Já začínal Vividama a dalšími taplými zeměmi. Soupeř nevyložil nic až do 3. kola, kdy zahrál nečekaně Blighting. 3 dmg a 2 karty zamrzí. Avšak na ruce jsem měl Muldriftera a Esper Charm, takže situace byla pod kontrolou. Diskartl jsem Puppeteer Cligue a Syphon Life. Poté, co mi soupeř předal kolo, jsem zahrál Mulldriftera za evoke a nalízal samé, s prominutím, sra***. Soupeř opět zahrál Blighting a poté Fanatica. Já si lízl Makeshift Mannequin a se šibalskými plány nechal soupeře jet. Utok fanaticem a v reakci na block jsem zahrál Mannequin na River Kelpie , která šla do hrobu po 2. Blightingu. Opponent však zahrál Tarfire a Kelpie byla nucena pod tlakem mannequinu se sacrifajnout, poté dostala do hlavy Incineračkou a Fanatic úspěšně projíždí za 1. Poté sem vyložil druhou Kelpii, tentokrát z ruky. Načež soupeř vyložil Boggart Ram-Gang, ale na stáří odešel do exilu. Další kolo druhý Ram-Gang, ten úspěšně prošel za 3. Začíná to houstnout. Ovšem zahrál jsem Esper Charm, a protože sem velké prase, lízl jsem si další exil. Dále si soupeř lízal země a byl umlácen Kelpií a Mulldrifterem.

 

2 KOLO

Soupeř tvrdě začal Fanaticem, celou dobu mě srážel jen jím. Ve 3. kole sem zahrál Mulldriftera a musel jsem discardovat -> Wrata, Kelpie, Puppeteer. 4. Kolo přiletěl Mannequin na Kelpie. Soupeř reagoval terminačkou, ale stejně jsem fanatica blokl a Kelpie šla do hrobu. Další kolo zahrál soupeř Demigoda, ale také odešel do exilu, ale soupeř reagoval Terminací na Demigoda. To ale poté soupeřovi prohrálu hru, protože došel další Mannequin na  Puppeteer Cligue a ta na Demigoda. Soupeř poté mi potřásl rukou a hra byla ukončena ve stavu 2:O pro mě. Turnaj začíná velice slibně J .

 

UB Faeries

Sup v akci.. Asi mi bylo jasné že to budou opět faerie a měl sem pravdu J

 

1 KOLO

Kosťa začínal Sencluded Den, ale svoje tajemství si nechal pro sebe a nic neukázal. Já zahrál Ravens crime, na to discartl zem. Ve 3. kole přiletěla Vendelion Cligue, ale schytala Pathem. Soupeř mi schoval Wrata na spodek knihovny. Nepřišla mi země a tak sem nechal Kosťu jet. Kosťa nic nevyložil a nechal mě jet. Došla země, já ukončil jsem kolo a v reakci na to soupeř zahrál Sciona. Já na to v reakci Esper Charm na Kosťu, discartl Broken Ambitions a tuším že zem. Pak Kosťa šel na mě tvrdě Mutavaultem a Scionou. Já pak zahrál Muldriftera za evoke, ale kosťa probudil vault a zahrál Stutteru. Já blbec jsem si to uvědomil až pak, že Mulldrifter má manacost 5 a né 3 J ale co už.  Dále mě čekal tvrdý útok Scionem, Vaultou a Stutterou. TOPDECK Wrath of God! HA! Poklidil sem stůl, ale Vaultě se nějak nechtělo. Načež vyložil Hammer a útok Vaultou. Dále mi došel na ruku Syphon life. Tím jsem se držel dokud mi nepřišel Heartmender a Kelpie. Kosťa útok Vaultou, což mi přišlo divné ale blokl sem to Kelpií, v reakci na to dostala Terrorem a odešla s Vaultou společně do hrobu, protože jsem ho blokl znovu. Kosťa vyložil další Vault a nechal mě jet. Úspěšně jsem se pak vydral nahoru Syphon Lifem a pak přišli Redcapové, kteří to všechno udolali. Sice soupeři přišla Bitterblossom, ale ta už ho nezachránila.

 

2 KOLO

Nic jsme do 3 kola nehráli, když já zahrál Esper Charm, který to schytal Broken Ambittionem. Dále pak Stutter na Ravens Crime, načež v kosťově kole útok. Já ve svém jsem zahrál retrace u Raven’s Crime, který dostal Squalou. Vypadalo to bledě. Dále si moc ze hry nepamatuju, jelikož nás tlačil čas a museli jsme hrát rychle a já moc nestíhal. Ale posledních 5 nastavených sem si zapsat prostě musel J . Já Puppeteer Cligue na Mistbind Cligue -> nesmrtelná Mistbind J. 5 nastavených kol aktivní hráč dokončí a blabla. To byla moje jediná šance, jelikož sem dostával napr***. Sower -> Mistbind průjezd za 7 Stutterou Kosťovou druhou Mistbindou a Vaultem. Já Redcap na Soweru + Wispmare jako blokera. Zase Sowera -> Cligue Zůstal mi 1 život a ledabyle jsem ve svém pátem kole řekl: JeďJ . Konec 1:0 pro mě J.

+ Poznámka: Ještě si pamatuju, jak Kosťa zahrál Wydwenu na konci mého kola, která to schytala Exilem a Květík tuto událost pečlivě sledoval, a pak ještě dlouho to Kosťovy vkládal do hlavy slovy : Jo kdybys ju nehrál na konci kola tak je mrtvej! J

 

GBW Doran Rock

Tak tohodle borce sem fakt schytat nechtěl. Jelikož vím, jak dobře hraje.

 

1 KOLO

Thoughtseize. A jde to do sra***. 2 kolo Sculler. Odebírá mi path. Já esper charm, lížu 2. Thoughtseize -> Redcap. Heartmender se moc dlouho neohřál, bo to schytal Exilem. Tlak Scullerem. Přichází na scénu Kelpie. Sculler, na ruce sem měl Vivid  a Puppeteer tak si asi domyslíte co mi sebral J. Vyložil Garruka a položil Slona. Já Syphon a retrace. Další kolo Tlak slonem -> blok Kelpii, která schytala pak inverzí. Položil Slona a mohl jsem hrát. Redcap -> Sculler a Path na ruku. Path -> Slon. Potom už soupeř nelízl nic a já lízal samé landy na retrace. Stav 1:0

 

2 KOLO

Po tvrdém soupeřově sideboardu jsem tušil, že se blíží bouře. 1 kolo tvrdě Harbringer -> Crib Swap. Já vivid. Dále Sculler, zase mi bere path. Já opět taplou zemi. Následoval tlak Scullerem a vyložení Finksů. Já dal blic na finkse a předal kolo. Doran…no jo je to jasný. Tlak!. Došel na ruku další obliv a Doran odešel ze hry. Dále tlak + treetopa. To se opakovalo 2 kola. Konec 1:1

 

3 KOLO

Probíhalo podobně jako první 2. Thoughtseize Sculler + Sculler pak Doran a mě bohužel nic nepřišlo L. 1:2 Lose

 

BW Tokens

Tak tohodle balíku sem se nebál, jelikož hraju 4x Wrata a 2x Infest, ale chyba lávky.

 

1 KOLO

Marek vykládal taplé země a já dal Mulldriftera, jelikož sem začínal. Dále vyložil Vault + Meadowgraina. Já nic. 2. Meadowgrain a tlak Vaultem a Meadowgrainem. Dále mi nepřišla 4 mana na Wrata, které jsem žmoulal na ruce. Filter a anténa. To už sem vzdal. Mana přišla, ale ne ta jakou jsem potřeboval.

 

2 KOLO

Markovi tokeni chodí a má je pěkně našlápnuté J Já mulil. A tokeni mě prostě se 2 anténama udupali. 0:2

 

RB Blighting

Malý Sup J

1 KOLO

Maniac. Další Maniac Maniac. Soupeř hrál s jedenou manou a trenér Květa se chytal za hlavu a nadával. S 1 manou bohužel nevyhrál, protože došly Wrata a soupeř nemohl nic hrát.

 

2 KOLO

Maniac. Maniac Maniac. Nevím jak to dělá, ale maniaci chodili teda brutálně. Zase to sušil na jedné maně, ale pak nakonec dorazila další mana. Načež mě usmažil.

 

3 KOLO

Supovi mladšímu to tentokrát přišlo s manama a na můj ubohý balíček je to až moc rychlé J. Prohra.

 

Turnaj byl určitě super a všem ho doporučuju. Jediné mínus je, že jsem se zase neutkal s Gybem, abych mu dokázal, že peklo není Serious deck. Doufám, že se vám report líbil a jestli ne, tak mě prosím nebijte, je to můj první.

- Martin "Winner" Slezák

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode