Report z dvojky od Marka Augustina

21.04.2009 22:47

Ráno jsem se pěkně prospal a šel dodělat úkoly. Po chvíli testování decků s Davidem u nás jsme šli do klubu. Naneštěstí tam ještě byla nějaká schůze, a tak jsme se šli zdlábnout k Vietnamcům kousek od klubu :).

Marek Augustin - BW Tokens:

7x Plains

2x Windbrisk Heights

4x Arcane Sanctum

4x Mutavault

7x Swamp

1x Fetid Heath

4x Knight of Meadowgrain

4x Tidehollow sculler

4x Bitterblossom

4x Kitchen Finks

2x Ajani Goldmane

3x Terror

3x Spectral Procession

4x Glourious Anthem

2x Marsh Flitter

4x Cloudgoat Ranger

1x Loxodon Warhammer

 

1.      hra s Mr. Bye :)

 

2.      Adam Haken – Bant

Hod kostkou jsem jako vždy prohrál, takže Adam začíná. Přišla mi dobrá ruka, ale Hakenův rychlej Bant mě prostě zpřerážel. Hned ve 2. kole mu tam přilítnul Mimic, a už jsem to měl prohraný. Zkusil jsem si položit Scullera, ale to mi bylo prd platný, páč můj soupeř hrál hrozně moc cíleného ničení. Zkusil jsem dalšího Scullera a zase byl pryč. Pak mu tam vyskočil Rhox War Monk a to byl konec. Sice jsem se ještě chvíli cukal, ale nakonec vyhrál. 1:0. Na druhou hru jsem nasnoval dva Oblivy a jednoho Kavalíra. Začal jsem si, ale díky obrovskému štěstí oponent mullí až na 5, takže to bylo velice lehké vítězství.  1:1 . Třetí hra byla poměrně vyrovnaná potom, co mi zcounteroval Bitter Blossom, ale nakonec jsem to utáhl a vítězím 2:1

3.      Martin Slezák – Monoblack Control

Přesně tohohle oponenta jsem nechtěl vyfasovat, jelikož Infest je na tokeny fakt hnus :D.  Hod kostkou jsem překvapivě vyhrál, a tak začínám. Ovšem nebyl by to pořádnej začátek bez mulligenu… Snažil jsem se Murphyho co nejrychleji ujezdit, ale v pátém kole tam vyskočil Demigod, a to byla smrt, protože před sidem nemám nic na ničení černých potvor.  0:1. Na druhou hru jsem samozřejmě odsidoval terror a dal tam Oblivion Ringy s kavalírem, protože jsem myslel, že zabíjí hlavně Demigodem a málokdy něčím jiným. V druhé hře mám přesilu a jezdím ho celkem rychle. Potom mi všechno zničil, ale Warhammeru se nezbavil, a to byla chyba. Přišel mi Knight of Meadowgrain a každé kolo jsem si přidával po 10 životech.  V další hře mu nic nepřišlo, takže výhra 2:1. A tak díky 11 bodům postupuju do Topky :)

4.      Jan Gybas - Bílé peklo

Jelikož jsem měl jistý postup do top 4, tak jsme dali taktickou remízu.

TOP 4

1.       Opět Murphy

Bohužel jsem v topce narazil opět na Murphyho, ale teď jsem si už věřil více. Díky tomu, že jsem hodil 19 (snad poprvé v životě :D), jsem začal. Murphymu to proti mně opět nechodilo, a tak jsem nad ním rychle zvítězil 2:0. Kdyby měl možná trochu víc štěstí, tak mě dal jako nic.

2.       Znova Gyb

Finálová hra mě vůbec nepotěšila, protože mi Wrata dělají opravdu často problémy. Kostkou jsem zase hodil pod 10, takže začínal Gyb. První hru jsem si v euforii a kvůli lidem kolem mě ani nezapsal, takže si na to, co se dělo, vzpomínám jen matně. V první hře jsem ho celkem převálcoval, protože to měl moc pomalé, ale po sidu už to bylo horší, takže jsem druhou hru prohrál. Čili 1:1. V poslední hře jsem byl už celkem znechucen z toho, jaké mi chodily karty, a ještě k tomu Gybovi přišly dvě Wispméry na ruku, a to, když hraju 4x blossom, je dost nepříjemný. Tuhle hru už jsem vyloženě kazil, a proto jsem možná i prohrál.

Tenhle turnaj byl super a bezvadně jsem si zahrál. Pro mě byl fakt dobrej, protože jsem se asi podruhé nebo potřetí dostal do topky, a to byl pro mě fakt úspěch. V boostrech nic moc nebylo, až na rend, ale není to jenom o tom, co jsem vyhrál, ale že jsem si zahrál…

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode