Report z dvojky od Gyba

22.03.2009 20:57

Je neděle ráno, cesta ke klubu se zdá být nekonečnou, a já pořád uvažuji nad tím, že není pozdě to otočit směrem k nádraží a dospat ráno na Bonveru.  Po otevření klubu nás překvapí dvě příslušnice něžnějšího členstva klubu Dlažka, které dospávaly pro změnu přímo v klubu. Nám to ale nevadilo, času na přípravu bylo dost, takže jsme se mohli vklidu věnovat bohulibé činnosti sepisování decklistů (dacani, nesepisoval ho předem nikdo, všichni to psali až na poslední chvíli, tak jak se to co? No nemá).  Chvíli po desáté hodině se turnaj odstartoval.

1. Kolo:  Michael „Frost“ Mertlík – Bant aggro

        Jelikož je první hra v prvním kole vždycky taková rozehřívací, kdy se mozek snaží přepnout ze standby režimu na normální chod, mnoho si ze hry nepamatuji. Úvodní ruka přišla hezky do křivky, čtvrté kolo wrata taky potěšily, takže den nemohl začít lépe. Neohroženého kithkiního jezdce na koze sice čekala ne zcela dobrovolná cesta do exilu, ale uličníkům z kuchyně se přece jenom podařilo doběhnout i s nádobím k vítězství. Druhou hru si pro radost nechávám na ruce pět zemí, Mind Stone a Story Circle. Soupeř začíná taplou treetopou,, která mě však moc nevadí, jelikož přichází postupně koza, kuchyň, wrata, a osud bantu je pro tuto hru zpečetěn. Peklo jede 2-0

 

2. Kolo: Lukáš Zeizinger – Faerie

        S Lukášem jsme měli nějaké nevyřízené účty z mws, kdy naše klání  peklo x slepice skončilo 2:2. S vidinou vyrovnaného matchupu se moc o výsledek nebojím a začínám pěkně agresivně taplou watchtowerou. Lukáš hraje faerií duál, ukazuje inverzi a hraje Thoughtseize. Zahazuje Oblivion a předává kolo. Já hraji mocného kikina na koze.  Po inverzi však jela koza na něm, což psychycky neunesl a radši uvolnil místo en-Vecovi. K tomu se přidal ještě druhý a společně srazili Lukáše na 6 životů. Pak nastalo dilema, zda použít command na komáry ve vzduchu, nebo ne. Pod hrozbou counterspellu jsem tak neučinil, což byla osudová chyba. V přesvědční, že se dvěmi Scionami ve vzduchu nic neudělám, mě ještě utvrdily 2 kola po sobě jdoucí Clique. Ještě jeden útok vyšel a soupeř mě zabíjí na třech životech. Druhá hra se nesla ve velice podobném duchu. Naslepo siduju Wispmary, jelikož tuším příchod Bitterblossomů. Tušil jsem správně, nicméně Wispmare neprošla přes counterovací faerijku. Stíhám Lukáše sjet na 6 životů, ale na Scionem nadopované tokeny to nestačí. 0-2

 

3. Kolo: Jan Budka – Kithkin

        Honza můj balík dobře zná, takže skutečnost, že mám kithkiního jezdce taky, ho vůbec nerozhodí. Zástupy kithkinů mě celkem rychle ubíjejí a má mysl se upíná jen k jedné kartě. Ledabyle v upkeepu prohodím, že by to chtělo wrata, a mou draw fázi Honza okomentuje výstižným „Typi**!.“  Očividně nemá pro mé destruktivní hrátky pochopení.  Bohužel Kithkini se vzpamatovali velice rychle a já jsem odsouzen k sideboardingu. Wrat není nikdy dost, takže Martial Coup je jasná volba. Jasně,  many se v poolu jenom otáčí, ale když děláte věci pořádně, Honza to ocení.  Druhá hra se nesla v mnohem veselejším duchu, a to i díky secret techu v podobě GW Liegů, kteří odvedli svou práci více než zodpovědně. Moje životy 20-22-20-23-26, Honzovy 20-18-15-8-3-0. Paráda. Třetí hra byla hodně zdlouhavá a i přes čtvrté nastavené kolo byl stav životů 19-19. Martial Coup na 11 tokenů v pátém nastaveném přišel příliš pozdě. Remíza 1-1

 

4. Kolo: Martin Omelka – Monored Burn

        Nejrychlejší hra dnešního dne. S peklem jsem ještě proti fritce neprohrál, a dnešek na tom nic nezměnil. Většina mých příšer je na červenou protekčních, až na rychlého jezdce na koze, který chytl a shořel velice dobře. Po první hře jsem ještě lehce vylepšil balíček čtveřicí karet Celestial Purge (místo Oblivionů), kdyby se cestou k vítězství objevil nějaký nepříjemný enchantment.  Chvílemi jsem nevěděl, kdo hraje rychlejší balík, a soupeřem nasidovaný Everlasting Torment na výsledku nic nezměnil. Peklo jede 2-0

 

5. Kolo: Adam Haken – RGB cosi fuj

        Tento typ balíčku spolu s 5c kontroly představuje pro peklo velice špatný matchup. Ze začátku se snažím ničit soupeřovy Fertile Groundy a sám tlačit, což se celkem daří. Hra se začne kazit až po Violent Ultimátu, které mě moc radosti nepřineslo, takže jdu rovnou sidovat na další. Po dlouhé úvaze siduju všech patnáct karet. Druhá hra vypadá lépe. Wispmare hrdinně ničí Fertile Ground, dvě Celestial Purge eliminují dračí hrozbu a já si jedu na svém skromném tří-protekčním 5/5 avataru pro vítězství.  Třetí hra je o čas, protože do konce kola zbývá pouhých 7 minut. Nutím soupeře moc nepřemýšlet, zvlášť po zjištění, že mám nechutnou aggro ruku. Jeho životy jdou dolů rychlostí 20-17-12-10, kdy se hra jemně zasekává s příchodem Broodmateho Dragona. Toho řeší opět dvě Celestial Purge a snažím se útočit posledním přeživším finksem, co mi zbyl na stole, a se smutným pohledem na čtyři čárky značící nastavená kola ukazuji vítězný Martial Coup. V časovém limitu bych Adama zabít nestihl, nicméně protože je správnej chlap (za booster z případné výhry), tak jsem se o postup bát nemusel. To jsem ovšem nevěděl co mě čeká.

 

Čtvrtfinále: Adam Haken opět a zase.

        Pokud je na světě něco, co vám vezme chuť do hry, tak tohle je přesně jedna z těch věcí. Ta druhá je, když nepřijde ani jedna zem na úvodní ruce, což se mi právě stalo. Zkouším Hakena srazit na co nejméně životů, ale bohové mi nejsou nakloněni. Výsledek 0-2 beru jako vysvobození a topka pro mě končí.

 

Každý ví, že turnaje v Přerově jsou nejlepší (vůbec to nemá znít jako reklama) a už se těším zase za dva týdny na Ext. Chtěl bych poděkovat všem, co to dočetli až sem. Bylo tam asi hodně hrubek, já to po sobě nečetl, protože je to nuda.

 

Na závěr bych chtěl uvést pár plusů a mínusů:

+ peklo prostě jede

+ dobrá účast

+ 3. místo po základní části

- remíza

- 2x po sobě Haken :o)

 

Jan „Dravej_Stroj“ Gybas

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode