Extended turnaj 4.1.2009 od Frosta

07.01.2009 23:43

Extended turnaj 4. 01. 09

Když ráno vstanu ani kávu si nedám, táhne mě to ven a ani se nenasnídám. (OK a teď už real k věci). Dnes je den, kdy se má konat turnaj formátu EXTENDED v Přerově. Za rytmu hudby z mé MP3 a se sněhem, který se na mě po cestě nalepil, jsem v 8:55 došel do klubu. Tam už seděl můj „společník“ Gyb, který dělal poslední úpravy na svém decku (nebo spíše právě ho stavěl ;)), s ještě pár hráči. Sice se už topilo, ale většině lidí byla nejspíš pořádná zima :D. Takže jsem usedl (s provokačním úmyslem) a nalil jsem si svoji první kávu dne (z termosky do které jsem si ji ještě ráno udělal). Z kafíčka se kouřilo a provoněla celou místnost. Někteří si sdělovali svoje zážitky ze Silvestra, na jiných bylo vidět, že komunikace ještě chvíli schopni nebudou. Ti vyspaní začali řešit taktiky, upravovali deck, jiní se snažili, opření o stůl, oči ještě zalepené s razítkem z Tančírny dosud na paži, vnímat okolní dění. Projel jsem svůj deck, právem nazývaný Bílé peklo, který je mimochodem T2 a 4mi kartami jsem ho upravil na Extended :D. Karta, která mi na celém turnaji velice pomáhala a vyhrávala pár her => Worship jsem zařadil rovnou ve 4řech kusech.

Do noťasu se zadali všichni hráči účastnící se turnaje, vybralo se startovné a DCI reportérem se rozlosovali hráči do dvojic, aby se utkali v prvním kole dnešního turnaje.

Začal boj o místa u topení => v teple se přece jen líp hraje ;). Já si bez problémů sednu na nejbližší židli, usrknu si horkýho kafe, nachystám si kostky, blok na životy, udělám si šestkovou a čekám na soupeře.

1 kolo – Blue Ninja

Neutrální pohled mého soupeře mi nedovolí rozeznat jakékoli pocity mého oponenta. Strach, pocit vítězství, nejistota – nic, prostě vůbec NIC. Nemám tušení jaký deck hraje. Jediné co mě zaujalo (a to nejen mě) byl design jeho obalů (výstředně oblečené, nebo spíš neoblečené dívky se staffkou). Vyhrávám hod kostkou a má ruka vypadá slibně. Položím Forbidding watchtower, předávám kolo a očekávám barvu landu abych věděl, na čem jsem. BUM položí ISLAND. Hm, říkám si super… Control VS Control. Ale pozdější hra ukazuje, že se jedná o modré ninji s pár ekip artefakty (nic co by nevyřešil bílej command ;)). Pak přijdou wrátka, zametu stůl a po pár útocích WIN. Druhé kolo probíhá obdobně.

2 kolo – Kithkini

Další rozlosování, myslel sem, že mě trefí xD. Setkal jsem se s jedním z největších nepřátel mého decku , superrychlími kithkiny. A v rukách zkušeného hráče = velký problém pro mě, pro hodně jiných decků = jistá smrt. A měl jsem pravdu, protože to soupeři ještě pekelně dobře přišlo :(. Dokázal jsem ho dostatečně zpomalit 3mi Oblivion ringy, ale vzápětí kithkinům přišel bílej command vysvobodil svoje creapy a přejel mě. Druhé kolo se odehrávalo v docela podobném duchu, ale s tím rozdílem že to bylo trochu delší. Takže prohra 2:0.

3 kolo - UB Faerie

Další kolo nabralo docela rychlý spád a klesám pro tíhou Bitterblossomů a spoustou counterování. Nakonec se výsledek ustálil na pro mě dobře 1:1.

4 kolo – RGB „něco“ J

Následující kolo mi byl určen soupeř s RGB „něco“ co bych asik nazval pokusem o agro tokeny….Ale tyto problémy řeší mé protekční creatury jako např Paladin En-Vec, Oversoul of Dusk a tyto podstatě pro soupeře nezničitelné příšery ve spojení s Worshipem mi zajišťují spolehlivé vítězství.

5 kolo – UGW Exalted

Další mou obětí se stal mnou nesnášený UGW Exalted deck. Byl to tvrdý boj a soupeř se cukal ostošest, ale opět pod tlakem protekčních potvor ke kterým se přidal ještě Twilight Shepherd, Voice of All a do téměř neproniknutelné obrany 3x Forbidding Watchtower, Story Circle a opět Worshipu s podporou Oblivion ringů. Po 2 dlouhých bitvách vyhrávám 2:0.

6 kolo – GW agro (aneb užeru tě treetopama)

Nastává poslední kolo…. Modlím se za dobré rozlosování, protože mám 10 bodů, což mě drží na 2. místě.

Jásám, jásám, rozlosování mi určilo mého kamaráda Gyba. Deck má sice velice dobrý (GW agro), ale mohlo to být i horší. Jsme agresivní, nekompromisní, nelítostní. Bojujeme jako odvěcí nepřátelé. Doslova epický boj. Valím tam jedny wrata za druhýma, ale jeho armáda nemá konců, jeho útoky neustávají. Stůl prázdný a hned zas vyskáče nějaká ta potvora třeba v podobě (což mě zaskočilo) hned 3 Qasali Ambusherů jako odpověď na můj jednopříšerový útok. Po dvou bitvách je to 1:1. Toto je pro mě rozhodující. Jestli prohraju, tak moje score hluboce poklesne, pokud vyhraju, tak budu bojovat mezi 1. a 2. místem.

Boj začíná. Bitva byla delší než 2 předešlé. Nestvůry padají po jednotkách (to sou počty ;)), žádná lítost ani slitování, nic se neodpouští, v bitvě neznáš bratra. Vyhrál jsem. Toto byla nejlepší hra dne.

Výsledky zadáme do té mašiny, která všechno rozhodne. Mám 13 bodů, Erik (Faerie) taky. Procentuálně (pomocné skóre) to dopadlo tak, že Erik vyhrál. Náleží mu 3 boostery dle vlastního výběru, bere 3x Lorwyn. Já jsem oceněn 2ma boostery dle vlastního výběru, beru Alaru a Lorwyn. Pak ještě 2 boostery po jednom mezi dva hráče na 3 a 4 místě a o posledním boosteru se rozhoduje hodem kostkou mezi těmi, co nic nevyhráli. Padá 1 a to je zrovna Gyb (umístil se 5tý). Rozbaluju svoje boostery. Kromě karet, které byl použitelné v obou boosterech jsem v Alaře rozbalil Violent Ultimatum. Buší mi srdce a odkrývám Rarku v Lorwynu. Srdce se mi zastavilo. Garruk. Nemohl jsem tomu uvěřit, haluz jak ……. No prostě NEJ booster turnaje. Parádně sem si zahrál, nasmál se, poučil se ze svých chyb a odnesl si super výhru. Další turnaj – počítejte, že tam na mě narazíte ;).

Frost

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode